|
סה"כ
23
חוות דעת - דרוג ממוצע
3.7
|
|
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בדי אס וי?
|
 |
Theworker >
חוות דעת די אס וי
חוות דעת של עובדי
די אס וי
20 - 11 מתוך 23
|
מקום איכותי, מכיל
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מתאם יבוא / יצוא
בין השנים 2017 - 2020
|
12.11.2020
|
|
יתרונות:
|
שכר טוב בהשוואה לשוק, רווחה ברמה מאוד גבוהה, יחס טוב לעובדים
|
|
חסרונות:
|
אין אופק תעסוקתי לדעתי, סביבת עבודה מבוגרת, החלטות תמוהות
|
|
הייטק של חברות השילוח
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מתאם יבוא / יצוא
בין השנים 2016 - 2020
|
28.10.2020
|
|
יתרונות:
|
חברה מצוינת עם תנאים סוציאלים ברמה גבוהה. פרגון אמיתי בשכר והעלאות קבועות. יש הערכה לעבודה קשה.
|
|
חסרונות:
|
קידום מקצועי - שחיקה מסוימת לאחר מספר שנים, לא באמת קייים אופן שיוכל להשאיר עובדים טובים בחברה.
|
|
חברה מצוינת עם לב ונשמה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שילוח
בין השנים 2016 - 2020
|
15.10.2020
|
|
יתרונות:
|
יודעים לפרגן, יודעים לתת מענה כשצריך. הנהלה מצוינת בעלת ראש יצירתי, ויורדת ל"עם". ההנהלה מכירה כל עובד בשמו, ואפילו בשיחות מסדרון כמה פעמים בשנה.
|
|
חסרונות:
|
קידום מקצועי/היררכי לוקה חסר.
|
|
ספינה גדולה ויציבה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שילוח
בין השנים 2016 - 2020
|
06.05.2020
|
|
יתרונות:
|
חברה יציבה, ועד חזק, אווירה טוב, אפיקי קידום
|
|
חסרונות:
|
יותר מדי מינויים פוליטיים
|
|
חברה מצויינת יציבה מאד
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד עמיל מכס
בין השנים 2002 - 2020
|
02.05.2020
|
|
יתרונות:
|
מקום עבודה מעולה
|
|
חסרונות:
|
אין חסרונות רק יתרונות
|
|
מומלץ ביותר לעבוד שם
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מתאם יבוא / יצוא
בין השנים 2018 - 2019
|
18.11.2019
|
|
יתרונות:
|
פשוט כייף מכל החינות ממליצה בחום
|
|
חסרונות:
|
לא מצאתי שום חסרון
|
|
אחלה מקום עבודה. מקום מצוין
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל אתר
בין השנים 2019 - 2019
|
12.07.2019
|
|
יתרונות:
|
מקום מעולה. מקום מצוין . טוב מאוד
|
|
חסרונות:
|
אין, ממש לא מצאתי חסרונות. רק יתרונות
|
|
חברת שילוח שמתחשבת בעובדים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד פקיד
בין השנים 2019 - 2019
|
10.06.2019
|
|
יתרונות:
|
משאבי אנוש, איכפתיות, דאגה לרווחת העובד, אופק קידומי
|
|
חסרונות:
|
כמו כל תחום השילוח/עמילות-שכר
|
|
חברה טובה שמכבדת את העובדים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מתאם יבוא / יצוא
בין השנים 2019 - 2019
|
24.02.2019
|
|
יתרונות:
|
גמישות ודינמיקה
|
|
חסרונות:
|
אין חסרונות בסך הכל מקום עבודה נוח
|
|
בית ספר מצויין למתחילים ואווירה טובה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מתאם יבוא / יצוא
בין השנים 1994 - 2001
|
27.05.2018
|
|
יתרונות:
|
חברה גדולה ומבוססת, יכולת להתפתח
|
|
חסרונות:
|
לדעתי האישית תחושה שכל אחד הוא רק בורג במערכת.
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
| |
|
| שכר |
|
| התפתחות מקצועית |
|
| עתיד החברה |
|
| בטחון תעסוקתי |
|
| הנהלה |
|
| איזון עבודה משפחה |
|
| רווחה |
|
| ממליץ לעבוד בחברה |
|
| אווירה |
|
| אתגרים ועניין |
|
| |
|
| |
די אס וי
|
|
|
|
|
|
| |
10 עובדים משרדים ראשיים: חיפה |
|
|
|
|
| |
ייבוא ייצוא
|
|
|